пʼятницю, 2 січня 2015 р.

аж бігом

До Різдва лишилося зовсім мало часу, у нас ще купа всього не зроблено, йолки-палки. Я про вертеп. Сьогодні нарешті зібралися (аж двічі) і почали робити накидки. Для малих будуть кругленькі і гарні, для старших накидки будуть по типу "занавіски" (я не дуже кравчиня, викрійки подивилася в неті тільки сьогодні, тому виявилось, що тканину як купила не дуже правильно). Вийдуть тому малі плащі і великі обрізки. Це все досвід.

Оскільки в мене нема міліметрового паперу і взагалі ніякого великого паперу, я подумала, що скільки там тої науки, намалюєм викрійку на тканині одразу, і баста. Ну але, ясне діло, нічого у нас так не виходило, тканина розтягувалася, лінії розповзалися і з'їжджали. Тому таки вирішили робити нормально, як книжка пише. "Голь на видумкі хітра", і діти зліпили докупи скількись там листів а4, і вийшло велике полотно. І від того вже танцювали.

Ось історія в картинках

Прикріплює булавками до тканини

Запрасовує краї

Сім раз поміряв, пора відрізать

Обметує краї


Вечірня сесія. Вова вчить решту

Обметує край, хлопці зацінили конструктор
І ще у нас же зірка не дороблена. Станом на сьогодні вона була добротно так обклеєна газетами. Оскільки мені не сподобався процес шпаклювання попереднього разу, і плюс до того шпаклівка довго сохне, а часу в нас мало, вирішили робити без неї. Покрили газети білим акрилом для фасадних робіт. Зранку один бік, ввечері інший. Завтра Альона розмалює, вже придумала як (тим дітям одне синьо-жовте в голові ггг). Ну, прийнаймні, такий план. 



Ціни просто шалені. Поїхав Орест сьогодні в Лохвицю, купив фарбу, лак, шпаклівку і фольгу (для мечів і корон), і лишив близько 200 грн. Ух ти ж йолки-палки. Я себе заспокоюю, що це лише перший раз так дорого, а потім у нас фактично буде готовий реквізит, який можна буде потроху вдосконалювати. А ще тканини, банка зіпсованої шпаклівки, будівельна піна, і це ще не все, думаю. Ще ангели з чортами не роблені (коли? як?). Ні-ні, я не панікую. Але хвилююсь. В неділю домовились про генеральну репетицію. А до неділі - хто може, той приходить і робить.

А на Різдво у нас будуть гості, які обіцяли привезти чобітки для останнього невзутого. Ура!




Немає коментарів:

Дописати коментар