неділю, 11 січня 2015 р.

Про подарунки

А мені за останні пару днів прийшло трохи подарунків від різних людей. І не можу не поділитися.

Найголовніше - взули останнє босе дитя, а разом з ним і сестру його, і навіть маму. Ось такий пакуночок прийшов від друзів з Полтави. Таке добротне, тепле і міцне взуття. Дякую, Оленко!



І разом із ним, але уже з Києва приїхала одна маленька, але дуже важлива штучка, яка покращить картинки в цьому блозі. Це - батарейка у фотоапарат! Він знову ожив, і це додає оптимізму. Наталко, дякую! 

От це я називаю конструктивною критикою))) Не просто спитала, чого ж такі фотографії погані, а дуже оперативно вирішила проблему!

Тому я змогла гарно сфотографувати оцю пташечку, яка прилетіла сьогодні з далекої Фінляндії. Машка, ;)


І ще шматочок львівського Різдва. 


Поселила їх на нашу ялинку. Гарно і приємно.

А ще сьогодні приїхали довгоочікувані гості і привезли ще одну теплу пару дитячого взуття! Тепер в одного чудового хлопця аж дві пари. І я за нього рада.

Ви бачите різницю в якості фото? ;)
Пригощали гостей наколядованими яблуками


Хотіли сьогодні поводити наш вертеп Васильками, але нічого не вийшло. Під ногами слизьке місиво по коліна, поки це крапка. Хай наступного року буде краще. 

Зараз окремим постом повішу фотографії з другого дня колядування.

1 коментар:

  1. Якщо ви думаєте, про те, що подарувати своїм близьким на свята, можно вам надати пораду та подивитись тут http://podarkionline.com.ua/idei/originalnye-podarki, тому що такого вибору подарунків я ніколи ще не бачив. Це вам на майбутнє порада.

    ВідповістиВидалити