середу, 11 березня 2015 р.

весна прийшла

У вас весна? І у нас весна.

Ще пару днів тому я раділа першій мусі, яка пролетіла повз моє вухо, а вчора мене вдома покусали вже комарі. А сьогодні я не знала, як позбутися нав'язливої бджоли. Коли у вікно стали битись нічні метелики, Орест поставив москітну сітку.

Під хатою повилазили минулорічні проліски. Ті, що ми минулого року з лісу попересаджували.


Сьогодні пообривала над ними бур'яни і побачила, що тюльпани теж прокльовуються. Якісь та будуть (минулого року так ними і не зайнялася, може цього року порозсаджую, хоча оце пишу і сама собі не вірю).

Виполола чотири квадратні метри минулорічних монстрів і так втомилася, що хоч прямо на місці лягай. От що значить за зиму охляла. Так що сезон тренувань оголошую відкритим. І перший острівок весняної радості розчищений.

Чому тільки сьогодні, спитаєте ви? Та бо сьогодні я вперше вигулювала меншого у візку, дякую батькам за такий подарунок. Малий уже впевнено сидить і йому на мені вже було злегка гаряче, тому спокійно і з інтересом зирив з візочка. Вигуляли транстпорт до школи, там менший гарненько заснув, а старший бавився з вогнем. Буквально. Просто на вигоні сьогодні палили торішню траву, а він бігав і підпалював товстіші стебельця. Море задоволення. І я рада, бо руки вільні, і голова теж (дитя саме возиться).

А ще малий сьогодні вперше повзав по землі і колупався у торішньому листі.


А старшому вже не терпиться щось садити.


Днями побачив на городі листя полуниці і постійно тепер питає, чи скоро полуничка достигне.


А правда класна в нього торба? Це я пошила з калоші старих штанів. Малому радості від неї просто мільйон, хоча в нього торб багато. А цю мама шила, а він поряд був. Бачив процес створення від а до я і це капець як важливо, хехе.

Ось ще наостанок фоток від Енея. По-моєму, геніально. От мама візок не здогадалася сфотографувати, то хоч син допоміг.





Забула найголовніше. Прийшла весна і прокинулися не тільки комахи і квіти, а ще й іноземні волонтери. В нас хата з квітня по серпень розписана, подеколи навіть з аншлагом. Орест сьогодні з цього приводу майстрував з дощок двоярусне ліжко. До речі, якщо у вас завалялися непотрібні матраси, я заберу.

Всім весни! Щоб під хвостом крутило!

Немає коментарів:

Дописати коментар