середу, 26 червня 2013 р.

справи громадські

Завтра у нашій сільраді довгоочікувана позачергова сесія. Я вже писала, що нам 27 червня мали виключити воду (не тільки нам, а аж трьом селам). І ще до 1 липня має стати зрозумілим, чи закриють школу у Васильках, де цього року був 21 учень, 6 оце ж нещодавно випустилось.

Я походила, спробувала розібратися і з одною, і з іншою ситуацією, позбирала брехні по селу).

І оскільки у голови сільради страусина політика, вирішили на нього впливать через народних депутатів. Ударівець Тарас Кутовий ніби-то опікується Лохвицьким районом, бо він звідси родом. До того ж голова сільради підтримував Удар, хоч він і не член партії, а самовисуванець.

Я подзвонила в приймальню Кутового в Лохвиці, щоб спитати у якій формі треба до нього звертатися про допомогу. На що мені відповіли, що з Васильків уже до них приїжджали і все розповідали. Їм було сказано написати звернення і зібрати підписи. Ніхто нічого не привіз.

Окей, написала я два звернення - одне про школу ж, одне про воду, де детально описала ситуацію. Наскільки сама із чуток змогла із нею розібратися. Зібрали підписи, завтра повезу віддам. З підписами ще дурня була, що частина відмовилася підписувати, бо вони не за удар, а за регіони. Хоч їм ніби-то потрібна і вода, і школа. Типу а шо це ударівці шось мутять, а ми ж не за них, чого підписуватись. Велика політика по-васильківськи.

Ясно, що про двіжуху з підписами стало відомо і голові села, і він сьогодні навіть вийшов на роботу. Вперше. Вперше із березня місяця! І провів зустріч із агрофірмою, яка ж і погрожувала вимкнути воду. І ніби домовились, що відбій тривоги, ще рік свердловина повисить на балансі агрофірми.

Я вважаю, що це така маленька і фіговенька, але перемога. Але все ж підписане людьми звернення до депутата повезу, хай буде. Бо це ж один Василь просто подзвонив іншому, треба якісь документи і зафіксований прецидент.

Про школу там складніша ситуація, тому цікаво, що вони там наприймають. Щоб її не закрили, треба відкрити у приміщенні школи дитсадок і переобладнати для цього приміщення. У школі нема навіть туалету - діти навіть взимку бігають справлятися надвір. Хм. А сільрада на переобладнання має виділити гроші і організувати ремонтні роботи.

Одна з моїх підопічних, учениця школи, каже, що хоче, щоб школу закрили. Бо тоді вони вчитимуться у Лохвицькій гімназії. Більше нових людей, цікаво щодня в місто їздити. Отаке сказала. І десь я її розумію. У неї в класі 3 людей. Всі дівчата. Вона, її двоюрідна сестра і ще Наташка)))

На сьогодні в мене все. Спека сплавила рештки мозку.

Немає коментарів:

Дописати коментар