четвер, 12 вересня 2013 р.

розхотілося писати в блог

Але я сподіваюся, що це така хвилинна, чи то кількаденна слабкість. Яку ми поборем.

Вчора переймала науку у Василя Михайловича (ака Міхалич). Вчив закривати томатний сік. З нас лише банки, з нього - наука і помідори. Каже - в мене вже є опит, в прошлом году закрив 83 літри. Одну банку взорвало тут в погребі, а другу - в Дніпродзержинську. Ще 21 літр стоїть. 3 випили ми, в смислі я, Орест і Еней.

Ми з Енеєм були запущені в чужий город. Назбирали два відра (бо більше тари нам не дали). Я помила кожну помідорку під проточною водою. Міхалич прикрутив до столика надворі ручну соковижималку (виглядає як м'ясорубка з насадкою дикою). Я крутила, а газда відрізав некондишні частини помідорів. Проводив ретельну перевірку, і зауважив, що два помідори я вимила недостатньо ретельно. Накрутили відро соку

Потім дитя моє знудилося, і ми пішли спати. Повернулися аж після 7 вечора (до мене ж тепер учениці на репетиторство ходять). А Міхалич уже поставив відро з соком на газ і збирає шуми. Каже - ваш сусід не збирає, а я роблю, як годиться. І сварить наші банки. Ми купили "євробанки", з кришками, які закручуються на різьбі. А він такими не користувався ніколи, каже - позриває, я не винуватий. Разів із 40 сказав, що банки фігові. І шо він не винуватий. Зайшов Орест занести ліхтарик, і потім ще вдома перепитував. Це ви так і зранку "сік закривали"? Міхалич стоїть все робить, а ви за столом сидите і піджартовуєте? ггг да, ми класні помічники.

Сьогодні Орест тачкою перевіз наші 9 півторалітрових євробанок соку. (Міхалич ще сам докрутив кастрюляку помідорів, це окрім того відра).

Сьогодні я напрацювалася, аж ух. Продовжила війну з лободою і щирицею (а у них таке шикарне коріння!), помогла трохи сусідській тьоть Любі збирати кукурудзу (порізала собі руки і малий подряпав собі обличчя і ноги), вимила підлогу в спальні, підмела у всій хаті, зготувала сніданок і обід, сходила до баби Віри по вершки, лазила на горіх і збивала врожаї палкою, підмела під хатою, зробила 2 загрузки речей в прання, провела урок німецької із сусідською Альоною. Не знаю, чи звучить це як огого, але я втомлена і собою задоволена.

Не знаю, якому епізоду віддати звання "жарт дня".

Забігала баба Катя показати гриби і спитати, чи їстівні. Я не знаю, аж тут приїхав її племінник, він же - мій сусід Микола. Під'їжджає і кричить до тітки - чого перебігаєш дорогу без трусів? Баба Катя не розгубилася - каже, не переживай, я в трусах. І весело обом)). І я поржала. Микола гриби признав, каже, що то такі печериці, і собі забрав.

Епізод два. Пожарили тости, намастили згущиком. Сусідські малі такого не пробували, і назвали згущик "порченим смальцем".

UPD: Як я забула дописати! Сьогодні я ще дочитала третього Гаррі Поттера! Кожна наступна книжка мені здається ще кращою за попередню

Немає коментарів:

Дописати коментар