пʼятницю, 23 серпня 2013 р.

хріновина

Зустріла сьогодні у себе біля хвіртки Міхалича. Думала, йде до Миколи по спирт. А ні.

Йде з листком, на якому написано "хріновина" і підкреслено.

Каже, що не знає, що робити з помідорами. Їх дуже багато, а в сім'ї вже ніхто томатного соку не п'є (ну та ясно - минулого року він закрив 83 літри).

Так от хріновина - це назва страви. Помідори з хріном. Колись брав у Миколи рецепт, дуже сподобалось, але загубив. То йде знов писати під диктовку.

У зв'язку із хвилюваннями за своє діло стала сильно неуважна. Після обіду аж посварились із Орестом - він всоте зробив мені зауваження про те, що я щось не туди поклала, забула, загубила, провтикала. Ну і по ділу ж зауваження, нічого не скажеш. Але все одно ж дістає!

Так я після того ще крутіше учудила. Ларисі новою поштою прийшли квіти кімнатні, попросила завезти забрати, бо до вівторка пов`януть. Погнула крило машини, як виїжджала з брами. І вже по дорозі назад подзвонив Орест і сказав, що я до того всього поїхала без документів. Добре, що пронесло, все гаразд, але йолки-палки.

І надвечір такий відчай найшов, що я не можу в елементарних речах себе до купи зібрати, ну куди мені братися за суспільно важливі справи.

А завтра у нас день села. Клуб 10 років стояв порожній, там все позасирали птахи. А цього року клуб побілили-пофарбували, все начисто помили і завтра робитимуть урочисте відкриття. Відкриватиме, ясне діло, голова сільради.

Всі люди дивуються - ну чому так? Дня Васильків (у нас там сільрада) ніколи не було, а тут раптом день Христанівки! Має навіть бути концерт і розіграш лотереї. За три дні продали 120 білетів по 5 гривень. Народу явно хочеться двіжухи.

1 коментар: