суботу, 13 липня 2013 р.

курорт

Якщо викреслити з пам'яті останні півгодини, то сьогодні був просто чудовий день.

Знайшли нарешті машинку для стрижки собак. Я підстригла Енея, Орест підстриг нашого Камі(ня). Еней - красунчик, а пес - нещастя, бо його геть чисто з'їли блохи. Треба буде шукати для собак і кицьки в Лохвиці нашийники від бліх, бо ми щось круто тупанули. Бідні вони бідні.

Солодашка

Достригти не дав, втік. Баба з воза


Село вражене зачіскою малюка, одна тут мать напросила своє чадо до мене на стрижку, завбачливо повідомивши, що хоч у Лохвиці за цей сервіс беруть лише 15 грн, та її малий дуже нервується і не любить це діло. А я можу з нього хоч мотузки вити. Я чесно сказала - мені не лінь, але я не даю ніяких гарантій, бо я і близько не перукар. Може бути і криво, і по-всякому.

Поки малого на денний сон присипляла, Орест чомусь вирішив-таки надути басейн, який привезли і подарували львівські родичі. Думали ж його ставити на пісок, як книжка пише. Гарно стоїть і на килимі, фігня, що трішки кривенько. То малий як прокинувся, то був у дикому захваті і решту півдня із нього не вилазив. Аби його виманити, щоб підсох, я винесла музичний центр, і він таки вибігав час від часу, щоб зі мною потанцювати.



Намили слив, винесли печиво, закликали дівчат. Вас вітає піднебесний курорт "Христанівський". Дядя Ваня нарвав відро груш. Понаїдались, понадкусювали, висипали на землю, вляглися зверху.

Прийшла одна мала, і кривить носом на Братів Гадюкіних. Каже, що її улюблена група Воровайки, а пісня - "Послє прітона", якщо не помиляюсь. Зійшлися на Армстронгу, вона на танцях під нього виступала. Запанував мир і злагода.

А ввечері зайшли до тьоті Люби подивитися на свинтюха Черчіля, і на корівок. Думала, що Еней не може бути більш захоплений, ніж ото в басейні. Але свині вивели його на якісно новий рівень захвату і емоційного піднесення.

Вклала його аж в піводинадцятій, і то після півгодинного читання. Над книжкою просто тупив і клював носом, але просив читати ще.

І ось ложка дьогтю.

Вклала малого і пішла надвір на гойдалку мамі дзвонити. Тихо, мирно, гарно. Аж раптом із пташника нашого крик качино-курячий, повний переполох. Покликала Ореста, набігли з ліхтариками. Мінус одне каченя. Загризло щось, ще тепле. І в гусака око підбите.

Що робити - не знаєм. Перенесли усіх в комороу на цю ніч. А завтра підемо питати сусіда, що із цією напастю робити, і що це може бути за напасть.


Немає коментарів:

Дописати коментар